ÄNTLIGEN !

Har försökt komma in på bloggen ett bra tag nu , men äntligen vände lyckan lite så att jag kom in :$hihi
massa saker som blev gjorda idag , hämtade posten åt mormor och morfar . diskade medans mamma skärde löken och tömde upp riset till rosotton,   tvättade åt mormor och morfar , och eftersom vi hade en massa tid kvar på tvätt tiden så slängde vi även i några tvätt maskiner åt bror :) . tvättade hemme och sedan diskade jag upp middags disken lite fort , vattnade åt mormor och morfar och även vikt lite tvätt :) .

Mamma hann även klippa mitt hår och tunna ut både över och underhår så jag hoppas att det kan svalka någorlunda iallafall
blev även en hårinpackning på det med :) . spelade även en runda Mario Cart med syster yster , men när det bara var en poäng ifrån att vinna guldet vart jag galen och då gick jag ner och tog min sömntablett istället .

nu sitter jag med mamma och kollar på tv , ser ut som det är en läskig rakar film , usch :$
och snart hoppas jag på att bby skickar eller ringer med glada besked om att han kan komma, håller tummarna på den nu !!
saknar honom extremt mycket min lilla plutt !! <3 och  för dom som inte vet så ska min låtsas pappa ändå åka förbi trollhättan och venersbort , så då skulle han plocka med sig min pojk på vägen , det tackar man verkligen inte nej till liksom :)

neeh nu snurrar min värld tack vare tabletten så nu blir det lägga sig i soffan :)

Puss / F


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0