im in love uhlalala ;)

Tjosan, Idag är det Torsdag så en dag närmre helgen iallafall :) .
Vad har hänt nu då ? .
allt jag mins typ som mest är att jag saknar min älskling , pratat med honom , smsat och saknat honom igen typ .
första killen som förstår mig och finns där för mig :$ och det gillas extremt ! <3

hmm, men nu ska jag försöka berätta iallafall , helgen som var så kom mormor och morfar hit och Grillade och det var riktigt mysigt och trevligt , dagen efter vart det trädgårdsarbete och jag vet inte om det är jag som är konstig , men jag tycker det är kul på något sätt , det är våren som är på väg ju :) .

städade hos mormor någon dag också men kommer inte riktigt ihåg vilken ? städade iallafall stora rummet , sov rummet och tog fönstrena , vart grymt fint och även där en vår känsla ! .

Har även börjat ta min dagliga  promenad som jag glömde bort lite då och då , men nu har jag iallafall gått 3 dagar i rad så känner att jag är riktigt duktig !! .

Idag då så städar vi hos mormor och morfar och tvättar , så var nyss där och slängde i tvätten i torktumlaren och slängde i en ny tvätt maskin :) .

och nu har jag även hicka och det irriterar mig något fruktansvärt !!!..
så nu ska jag lägga mig i soffan och hoppas få sova en stund innan vi ska till mormor och morfar igen :) .

på återseende / FannyWanberg

David Berg ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0