Lördag .

Godmorgon kl är 08.09 och Fanny är vaken med tuppen det gillas (y)
Vaknade imorse av att jag hade 11 missade samtal och 3 sms av min underbaring HAHA det gillas ;) <3

idag blir det även att plugga som sattan för det är massa saker jag vill bli klar med :) , har stort matte prov i 2 timmar på tisdag , så det gäller att plugga till det.
sen så hade vi prov i engelskan i fredags som jag hade tänkt öva på och gjort på måndag så jag blir av med det .
och sen tror jag det var något i livsmedelskunskapen ? men men :D
det ordnar nog upp sig till det bästa iallafall :).
Trivs man med saker och ting så gör man !

Mamma håller på att skala Potatis :) , mums är hungrig som en varg här :D blir nog snart att yllaa så mamma vet att jag är hungrig ;).

Desutom har min syster skaffat blogg , så jag ska länka henne sen så ni kan kolla hennes också :) <3


Mitt liv har börjat bli så mycket bättre nu , känns som allt ordnar upp sig så som jag vill ! .
 

Blir nog en promand idag också så jag får lite frisk luft innan vintern kommer med stora steg för då är det bara för kallt för att gå ut :) .

skriver nog mer sennare :) .
på återsende,

Man kan bara leva livet , om man själv är redo för det ! <3

/ Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0