Lördag för fan xD

Nu är det ännu en lördag som är här :). Har inte skrivit här på jätte länge pga min mamma ville att jag skulle skriva på kvällen så hon kunde läsa på morgonen , men förlåt mamma det funkade verkligen inte :) .

Igentligen skulle underbaringen ha varit här nu :o , men jag kan skylla på att jag tappade bort honom på vägen (A) .
neh men vi visste inte riktigt hur tåg gick , men nu vet vi bättre :) , Laxå nästa gång vi ska hämta honom (Y) .

Tror aldrig jag har skrattat så mycket som jag har gjort med honom , allt är annorlunda och det som jag var ledsen förr för att jag inte fick , det får jag för dig , för du helt enkelt gillar mig , och det verkligen värmer <3
vi har så mycket gemensamt och vi vill verkligen samma saker , och du tycker inte att jag är osmart för 5 öre , gaah det är inte så många som gör det :) <3
du får mig iallafall lee som aldrig för och du verkligen gör så att mina kindar aldrig kan sluta vara varma <333


/ nu väntar jag på att maten ska bli klar och sen blir det att tömma båten eftersom vi ska dra upp den idag , vi håller tummarna på att inga bilar eller människor hamnar i vattnet (Y).  sen har jag även plattat håret nu på morgonen , det gillas extremt mycket :D haha fluff xD

Igår var vi till Degerfors och handlade med mormor och morfar , gick skit bra och vi kom hem skapligt fort igen :) .
sen på kvällen drog vi till pizzan för att hälsa Erhan välkommen till sverige igen .och det luktade extremt gott på toaletten där , eller hur mamma ? Mums xD
gick hem sen och ringde världens finaste igen xD <3


Nej nu kan jag ju inte sitta här i timmar och skriva ointressant saker :) .
på återseende / Fanny Wanberg



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0