8/11-2010

Måndag Måndag Måndag , Måndag hela dagen xD , Har varit en helt makalös rolig dag med Tösera på skolan :) .
hade inställd engelska , fast vi hade en vikarie och alla var klara med dom uppgifterna som våran riktiga lärare hade gett henne så då fick vi gå för hon visste inte vad hon skulle göra :D

hade Maku efter det och sen blidde det att åka hem , pappa kom och hämtade mig i lastbilen , kom hem så bakade jag bröd med Mammi , Tanja var med i ett hörn och bet oss i rumpan , Team work woohooo :D

Nu har jag även gjort klart mina läxor jag hade med mig hem , engelska och Matte .
gick faktiskt riktigt bra med mamma och David till hjälp :)
Fast engelskan vågade jag inte fråga mamma om hjälp för alla vet hur bra mammi är på Engelska :D

och nu sitter jag här och försöker skriva om hela min dag , Ajjemen here we go again :D . Pratar även med heetingen i guld byxorna rawr ;D <3 helt underbar är vad du är min lila snutte bubbe ! <3


Nu har jag ju berättat min dag ? det som händer senare kan jag ju inte skriva nu eftersom jag inte ens vet det själv ;o ?

Men men :)
får väll säga på återseende igen;)

Hejs / Fanny wanberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0