Nytt liv , och nya valmöjligheter ! ;)

Hej min blogg ..
Jag har inte skrivit här så mycket , kanske för att jag och min gammla pojk har gjort slut .
Kanske var det bäst så ändå ?
Nu mår jag mycket bättre för jag slipper höra massa skit om hur värdelös jag var ..
Tänk att den man trodde man kände helt plötsligt står där som en främling , man kan verkligen bli blind av kärlek ..

Nu har jag varit singel i över en månad och jag har gått vidare med mitt liv , och nu är jag och HAN ovänner .
han kallar mig massa fula saker och allting så jag fick nog :D
så nu får han inte vissa sig här , han får inte ringa eller skicka sms ;D
Jag klarar mig bättre själv :)

nej nu ska vi inte hålla på och skriva om den där tönten ..

Idag så hämtade vi Emma för hon sov hos Ella :) . dunder gött var det att få hem henne igen !!

annars har det inte hänt så mycket mer faktiskt
men alla vet hur dom når mig .

Tjo flöjt !
/ Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0