Tjaa :)

Idag är det måndag den 30 augusti :) .
Nu har jag gått i skolan drygt en och en halv vecka , Jag trivs som fisken i vattnet och det är helt underbart ! <3
Första dagen i skolan hamnade jag på golvet , men som mitt försvar så såg jag en 50 öring (aa) .
neh men jag svimmade , och det var extremt jobbigt , första dagen och man kände ingen !. men jag klarade mig och det är det som räknas.. :)
nu känner jag en jätte bra kompis , Evelina Ahlqvist ! <3 en gulle tussa för sig :) <33

och så måste jag så klart säga tack till min underbara mamma som har stöttat mig och verkligen taggat mig inför varje skoldag :) . Älskar dig fruktansvärt mycket älskade mamma ! <3

på onsdag så ska det bli en sån där rolig dag med HR . tror nog den kan bli extremt kul ..:)

och den 16 så kommer min operation , men jag kommer klara det som jag alltid har gjort med min mamma breve mig när jag somnar och vaknar :) <3 finns inget bättre än att höra mammas röst när man vaknar ! <3 



det är läskigt att börja något så stort och så nytt på en gång , men vi tar klivet och nu kör vi !! 

I CAN DO THIS !!! ;D 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0